Fotos zeggen meer... - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu Fotos zeggen meer... - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu

Fotos zeggen meer...

Door: Flynn

Blijf op de hoogte en volg Flynn

12 Mei 2014 | Nederland, Aarle-Rixtel

Fotos zeggen meer dan duizend woorden!
Om het kort te maken: ik heb daadwerkelijk de zon gezien (en ben vervolgens weer zeiknat geworden).

Ik lig nu weer heerlijk te rusten en hoop dat Katje de fotos op de site krijgt. Ik ben namelijk heel fotogeniek.

Waf, waf,
Flynn


  • 13 Mei 2014 - 12:32

    Nicole:

    Wat leuk! Dat ziet er heerlijk uit Flynn! Geniet van je vakantie! (Norah zegt steeds; flynn is op vakantie bij Kathrin)
    Dikke knuffels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flynn

Ik ben een lieve, speelse en prachtige dalmatier. Ik hou van mijn vrouwtje, baasje en zusje. Daarnaast hou ik van de natuur en wandelen.

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 16036

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 10 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: