Wie zegt dat ik oud ben? - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu Wie zegt dat ik oud ben? - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu

Wie zegt dat ik oud ben?

Door: Flynn

Blijf op de hoogte en volg Flynn

18 November 2014 | Nederland, Aarle-Rixtel

Hallo en waf!

Met ruim 9 jaar levenservaring onder deze heerlijke zon heb ik in hondenjaren al de pensioensgerechtigde leeftijd bereikt en hoef niet meer zo nodig. Weet je, er komt een tijd dat je je meer richt op jezelf en je levenslessen en je levenswijsheid die je in de loop van de jaren hebt vergaard. En, ja hoor, ik ben verdomde wijs - eigenwijs.
Ik hoef niet meer urenlang met een jonge griet door het bos te huppelen. Een rustige wandeling door het bos is me net zo lief. En daarna een heerlijk dutje op mijn kussen (of de een of andere zachte bank).
Met jongere honden over de weilanden dollen, dat doe ik eventjes, maar dan is het ook klaar. Ik gun elke hond zijn plezier, maar moet ook aan mijn oude botten denken. Dus ik hou het rustiger. Als ik zo doorga kun je me ook Fynn-Boeddha noemen.

Maar... ik kan ook nog anders. De video spreekt als het goed is boekdelen.

Een meditatieve groet,
Flynn-Boeddha

  • 18 November 2014 - 11:39

    Nicole:

    Haha geweldig! !
    Leuke video! Kon hem hieronder niet openen, maar door in zijbalk links op video's te klikken wel.
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flynn

Ik ben een lieve, speelse en prachtige dalmatier. Ik hou van mijn vrouwtje, baasje en zusje. Daarnaast hou ik van de natuur en wandelen.

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 1462
Totaal aantal bezoekers 16038

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 10 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: