Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Door: flynn

Blijf op de hoogte en volg Flynn

08 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Ja, lieve vrienden, mijn laatste dag hier in de villa van Kat is aangebroken - nou hij is al bijna voorbij!
En het was me toch een lange dag...
Vanmorgen hoefde ik niet eens te blaffen, Kat stond op eens heeeel vroeg, nog vroeger dan baasje op niet-vakantiedagen, voor me en ging met me lopen. Het was nog donker, maar er was net genoeg licht op op de Kopse Hof te rennen. De lamp heb ik ergens stiekem weten te "verliezen". Oeps, sorry Kat...
En toen thuis eten, en dan weer: doei, aai over de bol, daag en weg was ze. Wanneer zou ze terug komen? Zou ze ooit terug komen? Nou, ik was niet echt bang hoor, een dalmatier is (bijna) nooit bang. Maar het duurde wel lang. Ondertussen heb ik weer mijn lievelingsplek op de bank veroverd.
Na hele lange uren hoorde ik haar de trap op komen. Oei, was ik blij! Ik ging bijna op haar springen. Gelukkig trok ze meteen haar wandelschoenen en wandeljas aan, want ik hield het bijna niet meer.
Maar de lange wandeling door de prachtige bossen van Ubbergen en Beek heeft het weer helemaal goed gemaakt en was ik de eenzame uurtjes snel weer vergeten.
Ik werd vriendjes met een rode, halfgrote hond, die we vervolgens drei keer zijn tegen gekomen. Erg leuk dollen was het met die kleine. AAn het einde ging ik voor de grap bij zijn vrouwtje staan, maar toen werd Kat wel erg jaloers. Nee, tante Kat, ik blijf je wel trouw, hoor (tijdelijk, tot ik een andere vind of nog beter, tot ik weer thuis ben).
Ze hadden regen voorspeld, maar we hadden prachtig zonnig weer en het was echt genieten.
Toen we net thuis waren, kreeg Kat een heel groot pakket en was ze erg blij. Nou, het is een doos met allemaal dezelfde boeken! Wat heb je daar nou aan! Ten eerste als je er een gelezen hebt, ken je ze allemaal en ten tweede kun je ze niet eten.

Nou geniet ik nog van de laatste uurtjes hier bij tante Kat en hoop dat ze gauw weer bij ons thuis langs komt. Maar ik kan ook niet wachten, ome Rutger, tante Anke en daarna mijn lieve familie weer te zien.

Met hondelijke groeten,
Flynn Dalmaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flynn

Ik ben een lieve, speelse en prachtige dalmatier. Ik hou van mijn vrouwtje, baasje en zusje. Daarnaast hou ik van de natuur en wandelen.

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 16098

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 10 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: