Mijn eerste reis - Reisverslagen van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Flynn Dalmaat - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Omdat baasje, vrouwtje en zusje op vakantie zijn sturen ze mij op wereldreis naar Nijmegen. Ik logeer bij hele lieve mensen. Ze zijn in ieder geval rustiger dan mijn zusje. En ze trekken niet aan mijn oren, altijd fijn. Tenminste, dat hebben ze gezegd.

Recente Reisverslagen:

18 November 2014

Wie zegt dat ik oud ben?

14 November 2014

Stippelgroet uit Brabant!

12 Mei 2014

Fotos zeggen meer...

10 Mei 2014

Kat, kots en conclusies

11 November 2013

Lijden met een lange ij
Flynn

Ik ben een lieve, speelse en prachtige dalmatier. Ik hou van mijn vrouwtje, baasje en zusje. Daarnaast hou ik van de natuur en wandelen.

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16049

Voorgaande reizen:

04 Maart 2012 - 10 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: